bilen rullar på

Ganska skön dag idag. Tog mig en ordentlig sovmorgon som absolut inte var meningen, men min klocka ringde inte så aa.. Vaknade av att Tessan skickade sms ;-) hehe anyhow, åkte ut till stallet och skulle hämta upp Tessan och göra iordning stallet men de hade Tessan redan gjort åt mig, tackar så jättemycket! Så tog mig själv i kragen och packade ihop alla trans och lädersaker i en påse som jag tog med mig hem. Puttsade upp allting ordentligt samt rengjorde betten riktigt riktigt ordentligt. Fixade iordning tränsen och de som ska säljas. Nu finns de ingenting i mitt skåp känns de som ;-p haha men men så är de! Har massa träns, schabrak, lindor o täcken till salu om nån är intresserad! :-)

Gjorde några ärenden inne i stan sen, gick snabbt så åkte tillbaka till stallet med en gång och mötte upp Sofia. Hon provred Peisan och de gick bra! Peisan testade lite men hon såg nöjd och belåten ut efter ridpasset då de kändes bra. Hon ska testa att ha henne för första gången på onsdag, spännande! Imorgon skulle jag behöva få ut båda i skogen eftersom dom inte kom ut idag, hoppas på att Tessan stället upp. Annars tänker ja ringa och hota någon så den följer med ut! hihi

Nä, nu ska jag lägga mig ner en stund, skriva packningslista och lista till hästarna så Issa och Sofia vet vad som ska göras när jag är borta. Imorgon får vi se om jag hinner uppdatera. Måste fixa present till bror, städa här hemma, städa bilen, fixa stallet, lastträna, handla oo jaa vet inte vad! Så hörs vi inte imorn, hörs vi på lördag! :-) Puss
Dagens fråga: Vad är den bästa present ni köpt till någon? (Den mest/minst uppskattade?)

Kommentarer
Postat av: Emelie

JA TESS! Har du nåra vintertäcken i stl 145, 155 med hals? O vad är de för lindor osv.. Skicka lista till mig!! Ja vill va först till kvarn!

2008-10-16 @ 23:08:51
URL: http://www.emii.se
Postat av: Tessan

Den bästa presenten jag har gett var till min syster, det var ett presentkort på barnvakt för en dag. Haha det var den mest uppskattade presenten någonsin :D haha <3

2008-10-16 @ 23:30:20
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du egen bil? :)

2008-10-16 @ 23:33:02
Postat av: P

Haru något täcke i i 145, vinter och fleecetäcke?

2008-10-17 @ 07:43:39
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com/
Postat av: magda!

kan du inte lägga ut bilder på grejorna på bilddagboken?? // bloomkrukan på bilddagboken!XD

2008-10-17 @ 15:09:53
Postat av: Anonym

lägg en lista på hastannonser.se :D

2008-10-17 @ 17:41:12
Postat av: klara tibblin

lägg in på tradera!

2008-10-17 @ 19:20:24
URL: http://klarat.blogspot.com
Postat av: Emelie Åkvist

Kan du inte lägga ut alla grejer som är till salu ? :)

2008-10-20 @ 08:22:11
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback