It's monday again

Vilken grå och tråkig dag, nu regnar det också, toppen! 
Stallet på förmiddagen, red ut på Peisan. Skapligt galen häst, riktigt tur att jag hade öronhuvan på henne så hon inte blev helt till sig, dämpar ju iallafall lite av alla läskiga ljud. Hon var fin, possitiv och det kändes supermysig att vara ute i skogen igen, kändes som evigheter sen! Det blir nog skogen hela veckan för henne och mig, behöver den avslappningen tror jag ett tag. Tömkörde Sunny, hon var hur fin som helst! Älskar henne när hon beter sig såhär och bara jobbar för att hon älskar de. Så för hennes del blir det tömkörning och skogsrunder hela veckan nu, ställer in hoppträningen och tävlingen till helgen tror jag. Har en provridning igen i helgen också, hoppar på lite possitivt denna gång. Peisan ska ju tävla till helgen, första på tävlingen på 8 månader, galet! Hoppas att de funkar bara..


Varit på Kings med pappsen nu. Vi hittade massa fina saker. Han köpte sig en vinterjacka för 179kr, den var fin faktiskt. Jag hittade, som vanligt, hur mycket som helst men eftersom min inkomst står på 0kr just nu så blidde de inga köp. Pappa erbjöd sig att köpa ett supersnyggt tävlingstäcke och träns till mig, men tackade nej. Han har betalat tillräckligt mycket för mig nu :-) Men tack ändå papps!  Sen åkte vi vidare in till city, sprang in på Kings (modebutiken) och hämtade ut min mössa, kärlek till den! Ja, de blev en Svea såklart :-)

Sitter här och väntar på mamma nu, maaat! Kina idag, brorsan bjuder kanske? Hm, de lär märkas hihi Sen blir de en tur in till staden igen, om de slutar regna. Annars vet ja inte om jag har någon lust att promenixa. Men vi hörs, nu ska jag pussa på min voffsi!  Btw, jag vill göra om min blog.. Eller om någon kan för ja kan verkligen inte..

Dagens fråga.
Är du ett "märkesfreak" eller spelar inte märket någon roll?

Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

ja bryr mig om märket! Speciellt när de gäller hästgrejjer fast bara till en viss del ;) Ja har blitt mer märkesskadad på senaste tiden hahah

2008-10-13 @ 21:34:34
URL: http://www.emii.se
Postat av: Anna

Fast oftast är de ju så att vill man ha bättre och hållbarare grejer så betalar man lite extra. Allt handlar inte om märket.

2008-10-13 @ 22:37:58
Postat av: Anonym

ja de är jag väl egentligen både när de gäller både mig och hästen även om plånboken inte tillåter de alltid tyvärr :P

2008-10-13 @ 23:49:58
Postat av: Åsa

de senaste va från mig :P

2008-10-13 @ 23:51:47
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) hoppas du haft en trevlig kväll! Godnatt!

2008-10-13 @ 23:56:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Carro

Har blivit det på senaste tiden speciellt till stallet, kingsland är ett favorit märke;)

2008-10-14 @ 08:58:04
URL: http://carolinerydberg.blogg.se/
Postat av: Yvette

Har blivit lite mera märkes kläder och saker på sista tiden, men bara om plånboken tillåter det. =P

2008-10-14 @ 10:39:03
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Freja Lindskog

Jaja, erkänner mig som ett märkesfreak!...

2008-10-14 @ 20:28:28
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: johanna edvardsson :)

Jag handlar det jag tycker är snyggt!

(dessvärre är ju ibland märkesgrejarna en aning snyggare ;p) Men jag köper inte en sak för "märkets skull"

2008-10-15 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback