Torsdag, en vanlig dag ?

Satt och tittade på min statistik nyss på bloggläsare. Tycker ni att bloggen har blivit sämre? ;-) hihi har nämligen gått från 300 läsare till 50 läsare på en vecka. Det är ganska illa! Menmen, bloggen är ju mest till för min egen del.. Men tyck gärna till vad ni tycker om bloggen. Vad vill ni / vill ni inte läsa om? I'll do anything for you ;-p thihi

Jahopp. Inte så mycket nytt om pappsen än. Han är kvar på sjukhuset iallafall.. Dom hade tydligen gjort en skallrönkten igår men det fanns inget negativt på resultatet vilket i sig är possitivt. Dom skulle göra olika tester på honom idag, kolla alla blodvärden igen och kolla halsen eller var det var. Det kan nämligen röra sig om antingen en propp, liten tumör eller liknande. Och med tanke på hans ålder vill dom inte släppa honom förns dom kommit på vad det kan vara och det känns ju faktiskt skönt. Bara hoppas att det bara är blodvärderna som spökar annars blir jag rädd ..

Idag fick Linus ta utsläppet av hästarna, vilket betyder att jag fick sovmorgon. Skönt eftersom jag inte kunde somna igårkväll. Nu sitter jag här och tittar på Rachel Ray, lustigt kvinna de där. Imorgon blir det shopping! Måste inhandla allting inför fredagens middag. Har iallafall letat fram ett gott recept på en välkomsdrink nu, mumma! Hoppas på att kvällen blir lyckad trots allt de som hänt. Får hoppas att pappsen kommit hem tills imorgon, annars kommer jag gå runt och vara orolig hela kvällen..
 
Peia ska skos idag, sedan får vi se om jag tar en kortare skogsrunda på henne, hon behöver komma ut efter en hård veckas träning. Lydnadsövning igår, riktigt fin var hon! Kul när dressyrarbetet ger resultat! Sunny vilar, hon är ganska öm i rygg och länd efter att Carmenzita ridit på henne, så det känns inte rättvisst att lägga på en sadel och hoppa upp och rida, nä! Har pratat med Åsa också, får åka dit på tisdag så Sunny får massage, genomgång och akupunktur. Vi kanske passar på och gör en besiktning då också. Får se. Nu ska jag gå en sväng med hunden och rensa huvudet lite!
Jag uppdaterar igen om jag hör nått från sjukan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback