Ishockey

Denna dag vart ju inte alls som jag hade planerat, men så kan det gå! Var påväg till Skavsta imorse eftersom pappa skulle flyga, men fick vända i Kolmården då dom inte kunde lufta pga dimman, suck. Så åkte hem till bror och hjälpte till med att städa och packa kartonger inför flytten, gick bra, fick dessutom med mig lite härliga sweetshirts hem, toppen! Sen blev det att åka hem och gå ut med hunden innan underbara Klara hämtade upp mig. Vi drog på hockeymatch, stjärnan Mange spelade ;-) Jag är såå dålig på hockey, kan verkligen inga regler och hinner inte med för fem öre med att se den där jävla lilla pucken! Skaffa en större och i en frän färg så man kan se den ordentligt hihi Lika trevlig som alltid tillsammans med Klara, går nog inte ha tråkigt med henne. Mange var ju såklart en stjäna på plan (säger man plan i hockey eller funkar de bara för fotboll?), landslaget nästa ;-p hihi


Nu sitter jag här hemma, framör datan, som vanligt. Har precis skrivit ett nytt CV som jag tänkte skicka iväg. Sen ska jag börja städa lite hade jag tänkt. Får ju två inneboende från och med idag haha, sen måste jag börja kolla lite hur jag ska få ihop allting inför nästa fredag. Hur alla ska få plats, vad som ska inhandlas osv. Ja, jag har lite att stå i helt enkelt, så har inte tid att sitta här och skriva mer idag. Glömde ju fota nått under hockeyn, fy mig! Så de får bli en supersnygg bild på mig istället, de vet jag att ni tycker om ;-) thihi


Kommentarer
Postat av: Magnus Pie

Vare inte kul med hockey då ;) haha

var någ inte så rolig match att kolla på :)

Maaange til landslaget tjallatjalla :)





Ps: Sharpman imorn? med mig och klara ;) ? d.s

2008-09-27 @ 18:15:53
Postat av: tess

de va superkul med hockey såklart! Maaange til landslaget tjallatjalla - heltklart!



btw, jag är deffinitivt med till sharpman imorn ;)

2008-09-27 @ 18:22:32
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: jennie's fotoblogg

Aaaw, för söt du är! Ja, säger det något lov eller i sommar får jag komma och hälsa på er några dagar :) <3

2008-09-27 @ 20:40:54
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Magnus Pie

Shit så du ska med :)

Tessan till Landslaget tjallatjalla.

Ohh jag vill med ut på fredag :)

saknar studentveckan :D

2008-09-27 @ 22:32:28
Postat av: tess

Klart, vad gör man inte för att få vara med er ;) Häng med ut då?! Du får väl möta upp oss utanför otten så får vi återuppleva studentveckan ;P

2008-09-27 @ 22:39:49
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Magnus Pie

aa Jag får väll göra det om jag får för er :)

aa var kul att vara ute med er :)

2008-09-27 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback