Sliten

Jag är trött, riktigt sliten! Stallet på förmiddagen idag, Peisan vila och Sunny gick dressyr på stubben. Väldigt fin faktiskt! Ringde till Åsa idag och beställde tid för Sunny, hon skulle få lite akupunktur också, toppen, de kan hon verkligen behöva. Sen ska hon gå igenom högersidan och kolla hur pass öm hon är efter att Carmenzita klättrat på henne.. Idag fick jag knappt klappa på hennes högra sida *hm*, men skulle rida henne iallafall så hon mjukar upp kroppen, blir bara stelare annars tydligen. Pappsen fotade lite idag också, han börjar bli riktigt duktig :-)



Funderar på att efteranmäla till VRF på söndag. Var så pass lite starter så borde gå fort så jag kan hinna till HR att fota DM klasserna. Ska fundera lite på, men vore kul att starta igen. Dessutom så gör de ju inget att jag tävlar Sunny nu, dom som var intresserade hade hittat en mer utbildad så dom tog den istället. Så jaa..Någon som ska till VRF på söndag, vad ska ni rida isåfall? :-) Ska ringa till VRF och kolla om dom överhuvud taget tar emot efteranmälningar, annars behöver jag ju inte ens tänka på saken!

Nu ska jag vila lite. Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Yvette

vad är det VRF har på söndag? Jag ska dit i morgon och hoppa clear round :)

2008-09-26 @ 19:08:30
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: tess

kollade på fel datum ! hihi åker ev. till mantorp på söndag :)

2008-09-26 @ 19:37:31
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Carro

Tycker absolut att du ska komma och fota DM ^^

2008-09-26 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback