Tävling

Ja, då har Sunny debuterat på lokal nivå i hoppning, samt i 90cm! Och hon är bästbästbästbäst!! Dock kan inte jag rida, usch idag skäms jag för min ridning. Jag satt och höll hela tiden, släppte henna aldrig, hade inget tryck i galoppen bakifrån, lättade aldrig varken sits eller hand, skäms! Då är de ju inte så konstigt att hästen kommer fel på varje hinder och får med sig bommarna, nä! Herregud, hon skulle ha stannat på halva banan, men hon är så översnäll och hoppar hur fel hon än kommer, älskling <3 Så nöjd över hennes insatts, inte min. Tvekade inte på ett enda hinder, hoppade trots att banan var hur jävla tung som helst, brydde sig inte om dom andra hästarna, infångare eller nått. ÄLSK <3

Men inget att deppa ihop för, vi laddar om inför Åby nu den 21e! Skiter i Heda och kör bara på Åby. Nu fick ni iallafall en liten uppdatering om tävlingen, nu måste ja plugga! Om ja vågar kanske ja lägger ut filmen, skäms som sagt för min ridning! Hoppas de gick bra för Amanda och Yvette i 1m också, höll tummarna för er! Nu väntar plugg, Puss hej!


Kommentarer
Postat av: sofia

då möter du HS i åby =D

Du måste ta massa kort på henne då till mig ^^,

2008-09-07 @ 15:22:25
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: m

kul att du valde Åby :D

2008-09-07 @ 15:51:08
URL: http://melindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback