Uppkörning

Okej, nu räcker det med kommentarer om Sunny, tack. Det blir bara löjligt, så slut pratat om det!

Hade uppkörning imorse. Körde 1h med Anders först och det gick riktigt bra! Var faktiskt länge sen nu som jag körde så bra, så var possitiv inför uppkörningen. Vart chockad bara när jag fick två stycken besiktningsmän i min bil! Men det gick bra, fick köra en sväng inne i stan. Så uppkörningen blev godkänd! Så himla skönt, kul med så mycket possitiva kommentarer om min körning också, allt tack vare Anders kan jag ju säga! Så nu blir det att ta nya tag med teorin, eftersom jag tyvärr kuggade på den. Men nu kan jag ägna mig helt åt den så det borde funka.

Firade min uppkörning med att åka till nyöppnade Kings inne i stan. Hittade såklart massvis med fina saker. Bland annat ett par bruna läderridstövlar *mumma* en as snygg dressyrnosgrimma som var 5,5cm bred! Ja, som vanligt har Kings massvis med fina saker till bra pris. Dock blev det "bara" fyra stycken pannband idag. Reapris nämligen, 200kr för fyra stycken Capone. Det översta ett brunt med pärlor och mässinglänkar. Den andra ett brunt med ett mässingbett som håller ihop läderdelarna (favoriten, letat som en gris efter just ett sådant!). Det tredje ett brunt med guld hela vägen. Och det fjärde ett brunt med mässingbett och en pärla mitt på, supergulligt! Så nu kommer tränsen bli snygga som tusan ;-) thihi


Stallet då. Styrekträning med Sunny, hoppövning som ska hjälpa henne att bli lite mer reaktionssnabb och bli smidig i kroppen. Hon var fantastisk, dock red jag som "hej kom och hjälp mig", så nu blir det att boka en lektion så någon kan skälla lite på mig hihi. Annars gick det bra, hon hoppar bra nu, dock lite slariv in i kombinationer, men tror det är oruttin. Peisan var sjuukt fin idag! Superflyt i traven och hon kämpade på riktigt, riktigt bra idag. Fick ta ett skutt också, sitt första på över 6 månader, gissa om hon var lycklig?! Älsklingen, snart är vi tillbaka!


Nu ska jag äta chockladpudding och läsa Ridsport! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Terese

klart du klarar teorin, nu har du ju gjort den en gång så nu vet du ju hur de är. Nu behöver du ju inte vara nervös ! :) <3

2008-09-18 @ 19:51:13
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Terese

klart du klarar teorin, nu har du ju gjort den en gång så nu vet du ju hur de är. Nu behöver du ju inte vara nervös ! :) <3

2008-09-18 @ 19:51:28
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

vart ligger kings? vill svänga förbi och titta men det kan vara bra o veta vart det ligger först ;D vad fin sunny har blivit :)

2008-09-18 @ 20:52:44
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Yvette

Vad fina pandband du köpte :) Köpte också ett bling bling när jag var där;P

Ska nog dit i morgon igen o köpa ett ulltäcke :)

2008-09-18 @ 21:46:48
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: Yvette

btw... skönt att du fixade uppkörningen !! :D Grattis !!!

Är det bara sista momentet kvar sen har du det lilla rosa kortet ;)

2008-09-18 @ 21:49:13
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: caroline

oh, grattis till uppkörningen :)

nu är det bara att ta nya tag med teorin.

det klara du vet du!



ses troligtvis på lördag! hehe

2008-09-19 @ 00:08:38
URL: http://carolinepernilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej råka bara hamna på den här sidan:) måste bara fråga har de gjort om det här med uppkörning och teori, för när jag tog körkort var man tvungen att klara teorin innan man fick köraupp?!

2008-09-19 @ 10:23:01
Postat av: Anonym

Ja ifall du kuggar på teorin får du ändå göra uppkörningen. :)

2008-09-19 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback