14 april 2009

Outlet .

Äntligen hemma från jobbet! Lugn dag, inte så mycket folk, hade några halvjobbiga tyskar inne bara. Passade på att städa iordning på skräpbordet som ja kallar de, vek iordning alla killkläder också. Pojkarna verkar ha en dålig vana av att inte lägga tillbaka kläderna snyggt efter man provat eller kollat på de, suck! Fick hoppa in och jobba på torsdag nu också, toppen. Pengar pengar är extra bra just nu! Fick in sjukt snygga Boomerang tröjor idag, gosh! Tänkte fota dom så ni får se på torsdag, skulle vara sjukt snygga att rida i faktiskt.. *drömmer* hihi

Btw, det här med hästeriet. Det är inte lätt för mig som endast lever på extrajobb just nu att ta ett lån för ett köpa häst, ganska osmart! Dessutom kan inte mina föräldrar ta lån heller, inte för att köpa en häst iallafall. Så ta ett lån är lättare sagt än gjort, så även "köp en billig häst". Fine, hästen behöver inte kosta 100.000 kr, jättebra om den är i den billigare prisklassen men då ska den vara felfri i besiktning, den ska inte ha några olater och den ska ha allt de där som jag vill ha = finns inte så många..  Men tro mig, jag letar! För er nyfikna så ligger den här hästen som jag var intresserad av på 120.000 kr, inte speciellt mycket pengar för en sådan häst tycker jag, men finns inte pengarna så finns inte pengarna. Skulle ju ioförsig ha råd att köpa den men sen ska den ju betalas varje månad också, utrustning ska köpas till osv..

Men nä, nu ska jag installera mitt x-box 360 och se hur bra jag är på FIFA 08 haha, antagligen värdelös! Tänkte att jag skulle hinna de innan andra avenyn också, sen kanske man ska slå en pling och se hur plutten har de i London, så tjiiing!
puss tess

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det finns ju bra hästar som inte är så dyra,de är ju svårt kanske o få tag i en häst som inte har några olater för sig. Men det finns nog den perfekta hästen för dig med ska du se, om du bara låter de ta tid ! :)

2009-04-14 @ 20:49:31
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det finns ju bra hästar som inte är så dyra,de är ju svårt kanske o få tag i en häst som inte har några olater för sig. Men det finns nog den perfekta hästen för dig med ska du se, om du bara låter de ta tid ! :)

2009-04-14 @ 20:51:00
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha oj nu blev det visst två stycken också¨!^^

2009-04-14 @ 20:51:39
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är bara att leta leta leta , fyfan va jag fick leta innan vi fann min guldklimp . Jag gav inte ens hälften av det där för zigge . Han har inga olater , helt felfri på besiktning , full stam och alldeles underbar :)

2009-04-16 @ 08:23:32
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback