24 april 2009

För några timmar på dygnet .

Tänk om dygnet kunde ha 24 h till, tänk så mycket du skulle hinna med då! Men nu är det inte så vi lever och då får vi göra det bästa av situationen. Hur som helst, iförrgår var jag ju i Äggskallebyn, eller med finare namn, Finspång. Träffade Lina och fick rida hennes fina Pigalle. Var superkul, fick även hoppa lite, var en dunderhärlig känsla! Så kul att "vara tillbaka i sadeln" på de sätt där jag trivs allra bäst, tack Lina för att jag fick prova honom :) Efter trippen till Finspång blev det Entourage tillsammans med Marcus, gullet hade varit snäll och laddat hem hela säsong två!

Igår då, fick rycka in och jobba mellan 14.30-19.00, kommer kännas finfint när lönen kommer in sen, tjohoo! Tiden gick ganska snabbt, endbart för att jag höll igång hela tiden. Roade mig med att städa hela herr-avdelningen, skapligt grisigt det var. Direkt efter att jag slutat så åkte jag en sväng till Alexandra, joggade Samantha. Har saknat den hästen lite, hon är verkligen min typ av häst så det var kul att sitta på hennes rygg igen, även om det bara var under ett joggingpass! Hoppas att hon håller sig hel och fräsh framöver. Btw, Alexx ge mig treåringen ;) haha

Tänkte uppdatera en sista gång ikväll, för sen blir det ingen uppdatering förns måndag. Åker ju till Halmstad imorgon med Carolina för att representera DUS Östergötland i någonting haha. Sen blir det häästprovning :D :D Juste, läste Sesam idag, Folksams medlemstidning.. Tårarna rann lite, pappa hade skickat in ett tackbrev till vårat ombud och ja, de stod ju såklart om Peisan. Varför var du tvungen att lämna mig älskling, varför!? Saknar dig nått så otroligt min vän..
 

puss tesss

Kommentarer
Postat av: alexx

du kan få bild när du red sen om du vill om det blev nått vill säga ;D

2009-04-24 @ 17:37:34
Postat av: Emelie Persson

Kunde du inte ha förstoring på tack brevet så man som inte är kund hos folksam fick se?

2009-04-24 @ 21:21:21
URL: http://www.emeliepersson.se
Postat av: Emelie

jaaa , jag vill också se artikeln :)

2009-04-27 @ 13:24:59
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback