29 april 2009

Skapligt mör i kroppen .

AJ så ont jag har i kroppen idag! När ja vaknade imorse kom jag knappt upp från sängen, så ont i kroppen hade ja! Gjorde inte så ont i går när jag åkte av men såhär i efterhand känns de verkligen. Extra dumt var de att jag inte hade västen på mig! Klantigt som fan, men man lär sig av sina misstag.. Men men kom iallafall upp tillslut, fick skicka ett sms till Frida och ställa in dagens ridning av Dwight, inte en chans att ja skulle klara av att rida idag inte, nopes.

Åkte in till stan en sväng, träffade Hannapanna, det var trevligt! Vi lunchade ihop och gick och pratade lite, hann in en snabbis på Gina också och köpte mig en tröja :) Tack Hanni för en trevlig stund, de var alldels för länge sen! Sprang sedan vidare till Anna för att fixa naglarna, vart toppensnyggt den här gången! Lite party så att säga, bild ser ni där nere. Åkte direkt ut till Sunny sen, mockade och fixade iordning. Hem och lägga sig, ONT i kroppen om något!

Nu blir de Greys och Entourage! Lite Ben & Jerrys också såklart, ett måste liksom! hihi
'
puss teesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback