30 april 2009

Blondi .

Valborg idag, trevligt värre. Dyker upp lite folk här hos mig idag, vet knappt vilka men de blir nog trevligt hur som. Dock blev jag lite besviken då de kanske inte kommer tändas någon brasa pga blåsten, ja som ville se all skit brinna! hihi men men man kan inte få allt. Hur som helst, var hos frissan imorse, Silvana. Blev himla bra, klippte av allt slitet och slingade upp håret i tre ljusa toner så nu är jag nästan blondi hihi, men jag är nöjd! Kommer bli supersnyggt när solen får ta lite på de eller va man ska säga, men kort hårig är ja, lääskigt!

Nu måste jag fortsätta med städningen av huset, sen blir de att åka och handla lite mat!
Pusss tess

Kommentarer
Postat av: Carro

Var trevligt så länge det varade även om vi inte blev kvar någon längre stund, men det får vi ta igen någon dag :)

2009-05-01 @ 10:14:30
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Martina

tack för igår du, det var najs ;D

2009-05-01 @ 12:08:15
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback