13 april 2009

För hästintresserade .

Eller ja, mest handlar de här om att jag måste få skriva av mig! I lördags var det två månader sedan min älskade vän gick bort, två månader utan Cassiopeia är två månader utan sann glädje, utan att ljuga. Jag saknar henne något så fruktansvärt, tänker på henne varje dag och önskar hela tiden att  jag kunde vrida tillbaka tiden. Min lilla prinsessa, jag älskar dig något så otroligt, kommer aldrig någonsin att glömma dig. Vet att Ginneponken tar hand om dig :')

Men för att återgå till de andra jag funderade över.. Jag har hittat en häst! Ja vet, de är helt sjuukt! Allt känns så possitivt med den så de är galet, men, ja för det finns alltid ett men.. Den är för dyr, mina "medhjälpare" vägrar att betala ett sådant pris för en häst, visst jag kan hålla med om, att den är i överpris, men inte att den är för dyr. Hästvärlden idag ÄR dyr! Så vad gör ja nu? Det känns som att något bara sveper förbi mina ögon och jag kan inte göra någonting åt de.. De gör mig olycklig om något..! Önskar att jag hade alla pengar i världen eller ett bra välbetalt jobb så jag kunde göra någonting åt de här, men inget kan ja göra. Sponsring någon?! Ibland är världen bra orättvis..

en ej så pussig tess

Kommentarer
Postat av: Hanna.

sponsring? ;) Hur dyr är denna häst?

2009-04-13 @ 21:01:14
Postat av: Jolin

Ett alternativ är ju kanske att ta ett lån? :)

2009-04-13 @ 21:04:13
URL: http://jolinm.blogspot.com
Postat av: alexx

vad har du hittat för häst nu då?

gustav kommer nog hem i veckan föresten!

2009-04-14 @ 10:59:34
Postat av: anna

kommer ihåg för ett tag sedan att du visade bild på Peias syster, du är inte intresserad av henne? fast hon kanske inte är till salu..??

2009-04-14 @ 13:07:14
Postat av: Tessan

Ta ett lån för o köpa den då, agria lån. eller så skaffar du dig en häst som är billig !;)

2009-04-14 @ 19:35:03
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Alexx måste bara få fråga om du vet hur långt kristine har kommit med inridningen av Gustav än?

2009-04-15 @ 12:01:43
Postat av: Emelie

Jag tog lån i mormor-morfarbanken när jag skulle köpa häst .. Du får väl fjäska lite för dina medhjälpare =)

2009-04-15 @ 17:10:43
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback