28 augusti 2009

Tjalalalaa .

Vilken konstig dag! Började med en liten trip till Linköping för lite ärenden och väl i Linköping ringde min underbart fina pojkvän! Usch vad jag saknar honom, var riktigt härligt att höra hans röst och nu är det bara två dagar kvar, sen kommer han hem wiiie! Fick ett sms av honom nu ikväll när jag var i stallet och jag kan verkligen inte förstå hur lycklig jag är som har honom och vilken tur jag haft som träffat honom, känns helt sjukt..

Hur som helst, stallet resten av dagen. Jobbade med Gustav och den där jäkla uppsittningen! Oh, blir så frustrerad, förstår verkligen inte varför han håller på sådär! Men bara jobba vidare. Var lite bråkig även i början av ridpassat, men efter lite galopp blev det bättre. Ställde lite krav på honom idag, att han skulle lyssna för innerskänkeln, gå ut i hörnen och inte springa ifrån. Gick riktigt bra på slutet med han är laaaat! Hoppas verkligen att han är de pga växt och ingenting annat! Samantha fick springa 10min i pessoaselen, låg form i trav. Precis lagom för henne såhär dagen innan tävling när hon gått hårt under veckan. Hon var så himla fin, syns verkligen hur hon sträcker ut hela ryggen när hon går i pessoan, finafina flickan! :) Fixade inför morgondagens tävling, helt opepp! Så orkade bara fläta knopparna med gummisnoddar idag, inte gjort på hur länge som helst och fy fan så fult det blev HAHA men som sagt, orkade inte engagera mig riktigt. Två 110 är de som gäller imorgon iallafall. Nu väntar dusch och säng!


puss tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback