7 augusti 2009

Förberedelser .

Imorgon är det tävling, tjohoo! Sjukt peppad så ni anar inte! Har ni ingenting för er imorgon så åk till Skärlunda och heja på mig och Mantha hihi

Var på Travshoppen idag och shoppade lite. Mamma har kommit fram till att Gustav inte passar i guld så hon ville ha helt ny utrustning i silver till honom, så de fick hon köpa själv, ja va nöjd me mässing ;D haha Har underbara föräldrar som ställer upp på mig och min hobby alltså, sjukt! Om någon är intresserd kan ja fota nåndag :) Blev följande med hem;
- OS swarovski pannband, silver
- Brunt remontträns, silverspännen
- Bruna lädertyglar
- Kingsland Elisabeth ridbyxor, marinblå
- Pikeur tävlingsskjorta, rosa
- Kingsland showsocks, marinblå
- Kingsland stallbandage
- Roeckl handskar, svarta
- Longeringsspö
- Håltång
- Tredelat tränsbett, silver
- Tredelat eggbett, mässing

Förberedelser som sagt inför tävlingen imorgon. Knoppning bland annat! Hon vart riktigt fin idag, kapade och tunnade ur manen innan ja flätade och sydde idag så dom vart fina faktiskt :) Lite smakprov hur dom blev. Dock mörkt i stallet så bättre bilder blir de nog imorgon. Och ett tips till alla som knoppar, SY dom, blir mycket snyggare! :)





Martina var med i stallet idag också, vi red ut på Sami och Gustav, gick bra :) Hon snodde min kamera medans ja friserade Sam, bjuder på några av hennes bilder också! Sen väntar sängen för min del!





puss tess

Kommentarer
Postat av: Jennie

har aldrig fattat det dära med att sy knoppar xd

2009-08-07 @ 22:52:23
URL: http://itisnowornever.blogg.se/
Postat av: nina

Gustav är inte så gammal va?

2009-08-07 @ 23:15:47
Postat av: Emelie Åkvist

Ska jag sy en endaste knopp i hela mitt liv så får du lägga ut beskrivning på "hur" du syr dom :)

2009-08-07 @ 23:23:49
Postat av: Caroline

Riktigt snygga knoppar!

2009-08-07 @ 23:31:20
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur syr man knoppar?

2009-08-07 @ 23:57:30
Postat av: Emelie Persson

Oh, sy knoppar.. o ja tyckte de va svårt med snoddar.. Usch Usch usch...



Du får allt fota grejjerna sen, vill se :D <3 mumma med kingsland :D

2009-08-08 @ 11:20:22
URL: http://www.emeliepersson.se
Postat av: Anonym

när e nästa frågestund då ? :)

2009-08-08 @ 13:04:45
Postat av: Ida

Namen Gustav!! Honom känner jag väl! :D Jobbade i stallet som hade honom på inridning! Hur går det med honom?

2009-08-08 @ 17:50:38
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback