fredag

Dunk Dunk .

Forsatt snöig fredag.. Varför kan inte snön komma innan jul när de egentligen ska komma?! Anyhow, vet att min förra inlägg gav ett ganska deppigt intryck, men jag tycker seriöst att det är jobbig och att jag tog steget och erkände att jag faktiskt förnekar den känslan för mig själv är jävligt stort gjort.. Men även om förra inlägget var lite deppigt är det de sista min fredag ska bli! Så sant som de är sagt. Gick upp tidigt idag för en gångs skull, utsläpp av hästar imorse, påvägen til stallet såg jag två avåkningar, en riktigt klumpig (av en blond ung tjej), skrattade till lite inombord innan jag själv höll på att åka av, varför kan dom inte ploga vägarna?! haha men men, ingen ridning idag för min del, nops hästarna vilar. Ska försöka få i mig lilte lunch strax, sen är de bara att vänta på att timmarna ska rulla på. Vid 20-tiden åker jag till Martina sedan drar partyt igång! Sedan väntar en späckad lördag, yes! Lägenhetsvisning, stallet, städa, wii spel med Klara o Mange, ev utgång. På söndag är dock partprinsessan borta, japp, sen börjar allvaret igen.. Så, this will be the night!

Puss tess

Kommentarer
Postat av: Klara

hihi på lördag blir det match ;) Maggie har match till 5 tror jag men får vi komma efter? :)

2009-02-06 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback