Lördag

Glädje, skratt, besvikelse och tårar .

Att det kan hända så mycket under en och samma kväll är heelt sjukt! Började gårdagen med förfest hos Rebeckas bror, god dricka och riktigt många härliga skratt. Kollade på Friends, bortklippta klipp och gissa om jag skrattade?! Var så himla roligt och det behövdes verkligen. Vid 23.30 rullade vi ner mot Otten och en skaplig kö, underbart väder att köa i *not* men men. Fick mig världens chock när jag först kom in på Otten, snacka om förändring! Bra mycket fräshare och trevligare och ett stort + till Otten som äntligen tagit bort staketet runt lilla dansgolvet, heelt underbart! Blir Otten fler gånger, helt klart. Var kul även där inne under kvällen, träffade en hem del människor som man inte träffat på länge och det är mys! Martina, världens bästa körde hem mig vi 03.00, så snällt och tack för att du är så underbar :* Kvällen slutade långt ifrån så som ja skulle vilja, men så är de nästan alltid. Fick ett slag i magen igår när jag fick reda på hur mycket jag verkligen sårat en människa, gjorde så ont i hela kroppen för de var verkligen aldrig meningen att någon skulle såras.. Blev ganska förstörd av de och ja, när ja väl kom hem så kom tårarna försiktigt. Usch, gillar verkligen inte min situation nu men såhär är livet och jag får helt enkelt acceptera de här! Tack iallafall Martina, Linnea, Emil och Rebecka och alla andra för kvällen, de va super!!

Idag, lördag då. Började med lägenhetsvisning på förmiddagen. En 3½ i vilbergen, den va helt okej. Köket var fint men resten behöver rustas upp lite så får se. Sen blev det stallet, fick hjälp av mammsen idag, tack! Knallade upp till ridhuset och red lite lösgörande på Peis, hon var fining. Puss på min älskade älskling!! Nu sitter jag här i huset själv, yes. Pappa är och jobbar för Buss Åke, mamma är inne hos Cricka o skulle köpa mat. Jag väntar på Klara och Magnus som ska komma hit och spela lite wii, ska äntligen få knäcka Mange ;) hihi nä, nu vill voffs ut!

Puss tess

Kommentarer
Postat av: Martina

det var så sanslöst roligt igår, jag älskar avbrott mitt i allt ;)

2009-02-07 @ 19:11:08
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Klara

hihi tack för ikväll :) jag måste få revanch ;) haha

2009-02-07 @ 22:15:14
Postat av: Mange Pie

Det var jätte kul att få komma hem till dig att spela wii :) Du hade bara tur :P men ska ta dig på tennis nästa gång :D

2009-02-08 @ 00:34:36
Postat av: Linnea

tack för en trevlig kväll <3

promenix snart hoppas jag!

2009-02-08 @ 23:28:49
URL: http://linneadominder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback