måndag

Drömmar som krossas .

Och så var vardagen tillbaka, back to basic helt enkelt. Dock så hatar jag fortfarande att vara arbetslös, gråter snart seriöst! Min vardag är bara tråkig och meningslös just nu känns de som.. Men men, stallet idag igen. Tömkörde S, gick bra, dock var det så hårt i backen så kunde bara skrittarbeta men de gjorde inget. Sedan blev det en sväng i skogen med pärlan som var överladdad. PUSS på henne! Dressyrträning på onsdag och jag har inte tränat någonting, bra de känns då, nae. Imorgon har C hästarna igen, hoppas på att hon rider igenom henne lite iallafall. Nu är det iallafall bokat och klart! Den 14e åker vi upp med Peisan till Falköping, ska hälsa på uppfödaren samt att jag ska få provrida Peisans mamma, Caisa! Så himla roligt, hoppas på att min glöd tänds lite då hihi

Under eftermiddagen blev det en långpromenad med Linnea, mys! Vi gick riktigt långt idag, tror vi vandrade i 1½ timme? Mys var det iallafall, massa prat och sådant behövs! Vi träffas ju inte lika ofta längre och då finns de en hel del att prata om.. Håller en tumme för att Linnea börjar träna med mig på friskis hihi

Förresten, en annan sak som är bokad nu är Thailandsresa! Yes, lördagen den 13 februari 2010 åker vi, två veckor. Jag är redan nervös för den långa flygresan, men de ska bli skönt. Familjen, sol, bad och shopping, kan nog bli toppen! Men är ju ett helt år kvar så hinner nog mental träna lite ;) nä, förresten, vilka är me ut på fredag ev även lördag? haha partyprinsessan tess is back! måste ju få passa på nu innan tävlingarna drar igång..

Ger en tanke till Sofia och Fanny idag.. Lider med er verkligen.. Vila i frid Hot Stuff <3
PUSS tess

Kommentarer
Postat av: Linnea

promenader med dig är alltid lika trevligt. dax snart igen fan? så himla skönt att vara ute och gå :D

2009-02-02 @ 22:42:38
URL: http://linneadominder.blogg.se/
Postat av: Martina

ja är med på fredag xD

2009-02-03 @ 14:10:54
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback