lördag

Shoppingberoende .

Kämpigt att kliva upp ur sängen imorse när klockan ringde.. Grått och regnigt ute, smått bakfull och inte alls peppad att köra bil. Men upp kom jag och iväg till Vilbergen kom jag också efter ett stopp på macken för att fylla bilen med energi! Hämtade upp Martina och Karin för att sedan köra mot Linköping och en dag på IKEA. Gick väldigt fort upp och det blev ganska fort mat när vi kom fram. Efter maten blev det shopping, inte för min del men för dom andra två's ;) Kul hade vi, som alltid, vet inte om det går att vara ledsen eller liknande i erat sällskap?! Fick mig en hel del skratt i bilen samt ångest, typisk alltså! Men det var såå kul idag.. Insåg när vi traskade runt där på ikano huset att jag verkligen, verkligen vill ha en ny garderob fylld med nya fräsha vårkläder. Så ja, nu blir det att göra sig av med i princip alla hästsaker, känns inte så speciellt tungt med tanke på mitt svalnande intresse. Får se om jag hinner gå igenom allting imorgon efter tävlingen och fota osv, är iallafall en hel del märkesgrejor om någon är intresserad!
 
Under eftermiddagen har jag tagit de lugnt, skulle träffat Amanda. Men hon är inte inne på msn så får inte tag i henne. Mår sådär just nu så vet inte om jag ska lägga mig och vila en stund, bara ha en skön och mysig lördagkväll hemma. Kanske ska kolla med Tessan va hon gör.. Imorgon är det tävling som gäller, hoppas på att Peis är taggad!

puss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut en länk till annonsen sen : )

2009-01-24 @ 22:17:54
Postat av: Carro

kan nog kanske vara intresserad;) men lägg ut en länk:)

2009-01-25 @ 00:02:08
URL: http://carolinerydberg.blogg.se/
Postat av: Amandaa

Gumman jag försökte få tag på dig , min telefon var knas och kunde inte ditt hem nr. :O Och när jag va inne var inte du inne på msn :( <3

2009-01-26 @ 17:50:50
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback