måndag

Inställd planering .

Dagen blev inte alls som planerad! Vaknade av att jag ville springa in på toan och spy, härligt värre! Men det var bara att åka till stallet, göra iordning allting och sedan rida en långtur på Peisan tillsammans med Frida och Dwight. Det var supermysigt, även fast jag kände mig svimfärdig och helt utmattad så tyckte både Peis och jag att det var skönt att rida "kravlöst" idag. Puss på min älskade lilla häst! Fortsatte sedan med att tömköra S i 15 min som var fin men busig. Bokade även träning på onsdag för KB, jag och Peis behöver lite dressyr! Åkte hem helt utmattad och insåg då att det inte blir någon träning på friskis idag, inte en chans! Så typiskt, ville verkligen träna men är man sjuk så kan det bara vara farligt.. Får hoppas på att jag är bättre imorgon och om inte annat på torsdag!

Gick egenom lite fort idag vad som ska säljas osv, är så mycket saker, och en hel del märkes saker, så som John Whitaker schabrak, öronhuvor, täcken osv. Har inte skrivit ihop en full lista än och har inte hunnit fota allt men om du är intresserad, släng iväg ett mail till mig ([email protected]) så skickar jag lista på allt jag har just nu! Allt är verkligen till skampris så vill du fynda får du vara snabb, först till kvarn gäller och ALLT ska bort!

Nu tänker jag lägga mig i sängen och sova, jag hatar att var sjuk! Speciellt när ingen vill vara söt och ta hand om mig.. Btw, jag vill att du för en gångs skull ska förstå mig !

puss tess

Kommentarer
Postat av: m

va e de för JW då o va koster dem?;) hihi

2009-01-26 @ 21:33:55
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: m

ahah jädrar de gick fort^^ men tur jag redan hade dem då hihi^^

2009-01-27 @ 00:16:48
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: klara tibblin

har du någon marinblå huva? eller marinblått ländtäcka som ska iväg? (:

2009-01-28 @ 11:34:13
URL: http://klarat.blogspot.com
Postat av: Yvette

vad är det för färg på JW :)? bilder? :D

2009-01-28 @ 14:07:07
URL: http://vt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback