no more partytime this week

Baksmälla eller förkyldning?

Ja, nu börjar jag seriöst undra. Inte kan man väl vara bakfull i två dagar, nae? Måste åkt på en förkyldning nu, mår riktigt riktigt dåligt! Halsen svider, huvudet dunkar och är lite snorig, inte kul! Men jag överlever, tro det eller ej. Stallet imorse, hade ju provridning på Peisan. Det gick bra, C ställde lite höga krav i början men mot slutet såg de riktigt bra ut! Hon kommer och provrider igen på måndag, men som de ser ut just nu kommer hon hjälpa mig 2 dagar i veckan :) Skönt att få vara lite hästledig och få tid till vännerna och "de andra livet". Dock var Peis på bushumör idag, när jag skulle rida bort henne till ridhuset ställde hon sig i ett och var rädd för minsta lilla osv osv, knasfia!

Efter det blev det en snabbis till Granngården för att köpa gummisnoddar, brodd och torrschampo. Sen blev det sängen för min del innan jag hamnade här. Imorgon måste jag städa både hemma och i stallet, kul när man mår såhär! Ska ju fotojobba på förmiddagen också, hoppas på bra bilder. Nä, nu ska jag vila upp mig lite mer innan de blir mat och innan jag lägger ut alla snygga bilder från nyår på facebook ;) haha håll utkik! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback