onsdag

Dressyrfjomp .

Usch så lat jag kände mig i förmiddags, gick upp vid 10-tiden, fotade alla saker till salu och skrev ihop en liten text. Sedan satt jag i soffan och kollade på TV fram tills det var dags att åka till stallet, skapligt lat! Hade jag fått hade jag åkt och tränat under den tiden istället, men de får jag inte för pappa eftersom jag varit sjuk..

KB träning idag, tjohoo vad jobbigt det var! Så går det när man inte tränar på sin läxa hihi jobbade massor med övergångarna och att få in högerbak. Kämpigt värre, men så fin hon var stundtals! Det roligaste är att höra att KB faktiskt ser en stor förändring bara på två veckor och att hon dessutom tycker att Peis blivit mycket snyggare i kroppen, alltid kul att höra sånt ju! :) Håller på att ladda upp en kort film på youtube från träningen. Nu blir det att jobba med gångarterna lite mer, försöka få fram lite mer tryck i dom! Men imorgon blir det skogen för våran del..

Baby I'm amazed by you..

puss tess


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Haaallå ? finns de någon som INTE sagt till dig att Peia är toksnygg i kropp o allt ? =)

2009-01-29 @ 16:17:03
URL: http://emakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback