seg söndag !

A lot like love .

Sjuk dag. Låg i sängen till 12.30! Har nog aldrig legat och dragit mig så länge, men det fanns verkligen ingen ork att gå upp idag. Kanske kan bero på fyllesamtalen inatt? Anyhow, klev upp efter mycket om och med och åkte vidare till stallet. Mamma var gosig och hjälpte mig med mat och mockning, tack mammut! Jobbade Peisan lite lätt i paddocken då C hade ridit ut på henne igår. Hon var fin, härlig energi och possitiv till arbetet. Imorgon blir de ridhuset! Puss på Peis <3

Ikväll blir jag nog hemma, myskväll med A lot like love på 4an, lite dodis kanske.. Ashton Kutcher är ju underbar i sig, alla filmer med den karl med är ju heelt galna. Aldrig fel med lite ögongodis en söndag! ;)

Alltså förlåt, men jag blir så jävla sur över internet och kommentarer ibland att jag måste få skriva av mig! Vi kan ta Blondinbella som exempel. Folk anser att hon bara är en blond bimbo som lever på att festa osv. Men samtidigt, hon har ju inte blivit så pass stor helt utan anledning. Tjejen vet vad hon vill med livet, hon är målmedveten, pluggar och politisk. Tror nog hon jobbat ganska hårt med sin framgång och det tycker jag är starkt jobbat! Och nej, jag tycker absolut inte samma sak som Blondinbella och delar inte hennes åsikter eller liknande, men bara för att jag inte gör de jar jag ingen rätt att skriva elaka kommentarer och gå ifrån ett ämne helt och börja hata henne! Jag känner henne inte, därför har jag ingen rätt att klanka ner på henne. Varför läser folk om dom sen ändå bara klagar? Det hela grundar helt enkelt i ren avundsjuka till att andra personer lyckats bättre.. Var bara tvungen att skriva av mig lite, tycker de är extremt löjligt att folk klankar ner på andra helt utan anledning, väx upp!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Håller med dig gällande Blondinbella!

2009-01-11 @ 19:22:03
Postat av: Jennie

Måste bara säga min mening här, håller helt med dig om bella. Bara för att hon är blond, snygg osv tror folk att är en totalt blåst bimbo. Men ärligttalat, hon hade inte kommit så långt om hon inte hade haft något innanför panbenet och jag tror faktiskt att hon har riktigt mycket innanför det där panbenet och det blonda håret.

Jag förstår inte att folk orkar lägga ner så mycket energi på så mycket skit! Man behöver inte dela samma åsikter, man behöver inte tycka om samma saker. Man kan inte tycka om alla människor, man kommer inte överrens med alla. But that's life! För det behöver man inte snacka skit, skriva elaka saker eller hitta på dumma saker.



Och det mesta av detta är avensjuka, ren svart avensjuka!! Folk idag klarar inte av att se andra lyckas bättre än dom själva, man kan inte glädjas åt andra utan istället för att gratulera och just glädjas, skriver man elaka saker eller snacka skit.



Förlåt för allt detta, haha men jag är sååå sjukt trött på all skit i denna världen vi lever i!!

2009-01-11 @ 20:16:32
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Lisa

På blondinbella stämmer det bra tycker jag, dock inte på Kissie!

2009-01-11 @ 20:32:40
Postat av: Tessan

För mig finns det delade meningar om Blondie där. Dock skulle jag aldrig kunna skriva spydiga kommentarer till henne, hon har blivit känd för sitt bloggande, vilket vem som helst skulle kunna bli. Men sen tycker jag att hon är för tok för ung för o vara ute o dricka dricka dricka. Då får man en sne bild av henne, och JAG tycker hon är ung o korkad. Men det skulle jag ha tyckt om det var en brunett också ;) haha.

2009-01-12 @ 11:03:07
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback