tisdag

Sjukling .

Fortfarande sjuk, de är så jävla tråkigt! Skulle varit hästledig idag, men fick sms imorse från C som var sjuk, så blev att hoppa upp och åka till stallet iallafall. Kände mig lat idag, men det får man vara ibland! Tömkörde Peisan först, latkorv rakt egenom, så fort jag krävde lite ställde hon sig rakt upp eller gav av värsta bockningarna haha såå lat till arbete ibland den lilla damen så det är sorgligt. Efter grållan var det dags för bananen att tömköras lite, fin idag, kul! Orkade ärligt talat inte kolla egenom alla saker idag, får göra det imorgon då de blir en hel dag i stallet. Men nu ska allt bort ..

Tagit det lugnt nu under dagen, kännt mig helt slut i kroppen. Ska åk in till Max med papps snart, han bjuder på mat idag ;) hihi sen blir det basket med dom bästa såklart! Hoppas på en bra kväll, de skulle jag behöva..

puss från sjuklingen

Kommentarer
Postat av: karin

det vart ju en väldigt trevlig kväll! :D

2009-01-27 @ 21:23:11
Postat av: Martina

Det blev en jättebra kväll, sumpen :D

lördag is the shit<3

2009-01-27 @ 21:39:34
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback