tisdag

Lördag is the shit!

Jag älskar basket och jag älskar mina underbara vänner som gör allting så underbart! Sumpen är nu hemma, skäms, tvekar, tänker, deppar och ler samtidigt. Hur i helvete går de ihop!? Jag vill verkligen bara att allting ska lösa sig, att du någongång skulle förstå, att du någonsin kunde få höra vad allt igentligen handlar om.. Jag lever i en enda stor dagdröm..

När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne.
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne.

När
hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte.
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne.

När
hon är tyst - Fråga vad som står på.
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet.

När
hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka.
När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker.

När
du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting.
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne.

När
hon är rädd - Skydda henne.
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne.

När
hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt.
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta.

När
hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej
När hon tvivlar på dig - Försvara dig me sanningen.

När
hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå.
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar.

När
hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig.
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det.

När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan.
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan.
När hon säger att det är över - vill hon fortfarande att du ska vara hennes


puss tess..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller på att smida onda planer, haha. fy fan va jag längtar till lördag :*

2009-01-28 @ 12:12:43
Postat av: Martina

Det var jag som skrev ovanstående inlägg, huvet är inte med ibland, hehe.

2009-01-28 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback