don't do it

What a day.

Har inte gjort ett dugg typ. Gick upp 9 imorse, åkte till stallet och fixade iordning allting för att sedan gå upp till ridhuset och motionera Peisan. Och ja, ni läste rätt, jag gick upp till ridhuset! Red lösgörande dressyr på ett skapligt surt sto idag haha hon ville absolut inte böja på nacken och arbeta med bakbenen, men med lite fjäsk så blev hon superfin efter ett tag. Dock blir de galoppövningen i nästa vecka då hon har tappat ganska mycke styrka, inte bra! Men ha tycker om min älskling massa, hon kämpar verkligen! Hoppträning på tisdag för DS och dressyrträning på onsdag för KB, behövligt!

Kom hem från stallet vid 14-tiden. Sedan dess har jag spelat wii. Vilken liv jag har!! Sitter nu och tittar på en skaplig film på trean. längtar inte till helgen, vet inte varför? kanske hoppas ja på för mycket än vad verkligheten kan erbjuda.. datan dog nyss för mig så fick skriva om allt. därför tänker ja ge upp nu o sova! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback