8 juli 2009

Ensamt .

Min första lediga dag idag och jag vaknade supertidigt, är det inte typiskt? Hur som helst så fick jag åtminstone avnjuta lite sommarsol under förmiddagen, galet skönt. Dock har solen försvunnit nu och regnet är tillbaka. Ska strax bege mig ut till stallet för att rida samsam, sen blir de nog mat på Max! Mammsen och pappsen är i Stockholm idag och gottar sig, lite avundsjuk är jag, men jag måste hålla i mina pengar nu fram till Falsterbo.. Så idag är jag helt ensam hemma, eller nja, voffi är ju hemma också såklart :) Ikväll blir de lite fintid med Martina, känns som att det var evigheter sedan vi sågs! Saknar min Marcus, hoppas dom har de kul i Hultsfred! :)

Fick lite fina bilder idag av en tjej vid namn Jenny Ek. Hon fotograferade under Nyckelryttarnas tävling, riktigt fina bilder! Tänkte skriva ut dom faktiskt och sätta upp på rummet, gillar allt med dom! Någon som ska fotografera eller har lust att hänga med till Skärlunda och fotografera den 8 augusti? :)



pusss tess

Kommentarer
Postat av: Sandra

fina bilder :)

2009-07-08 @ 16:56:58
URL: http://sandraaramtzen.blogg.se/
Postat av: Tove

de bilderna är grymt fina!



Du får komma hit till backgården och hälsa på med sami istället för peisan, så kan jag fota sisådär 3000 bilder på dig ungefär ;)

2009-07-08 @ 17:01:20
Postat av: Becca

Super fina bilder :) Ni är verkligen fina tsm...

2009-07-08 @ 22:17:57
URL: http://beeccis.blogg.se/
Postat av: m

TYPISKT ja jobbar den 8e.. eller ja slyutar kl 3 den dagen :( anars hade ja vart med!!

2009-07-08 @ 23:18:10
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback