12 juni 2009

Schleeten .

Måste bara börja med att säga, tack till alla som var med igår och medverkade till en av dom bästa kvällarna jag haft på länge! Hela dagen var fylld av glädje och skratt och kvällen blev bara bättre, jag älskar studenten :) Hanna var helt klart den finaste studenten av dom alla! Vi dansade, skrek, skrattade, hoppade och bara njöt av allt! Det blev en lång dag som började vid 12 med utspring, sedan var det middag, fika, förfestande, stress till buss in till stan, köa för att komma in till Otten, vi var dock inne redan vid 10, de ni ;) Vi gav upp strax efter ett, vi var heeelt slut, dessutom kanske det blev liite för mycket dricka haha men tack flickor som sagt, det var en underbar kväll! En stor puss till världens bästa Marcus som hämtade oss mitt i natten också, du vet att jag tycker om dig mest :)

 
 
 
fler bilder finns på facebook senare för intresserade ;)


Idag har det varit ganska lungt, spenderade förmiddagen tillsammans med den bästa :) Sedan åkte jag till Anna och fixade naglarna, blev vanlig fransk manikyr idag, dock lite glitter, måste ju blinga lite hehe Efter att ha fixat naglarna var det tänk att jag och kusinbarnen Linnea och Maya skulle på bio och se Natt på Museet 2, men SF är cp och hade sålt våra förbeställda och betalda biljetter så där rök 300kr så nu är jag riktigt sur på SF för så får man inte göra! Ersättning ska vi ha! Har istället nu suttit och skickat bilder till folk och kollat på Talang 2009, snart åker nog chipsen fram ;) hihi

pusss tess

Kommentarer
Postat av: Martina

tack för en jättejättetrevlig & supergalen kväll :D:D

2009-06-12 @ 22:28:38
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback