15 juni 2009

And it's monday again !

Sitter här och gäspar, känner mig superseg! Blev ju ganska segt igår natt eftersom jag hämtade gull från deras personalfest. Var tvungen att åka ifrån Macke skapligt imorse då Teddie var ensam hemma, ut med honom sedan åkte vi till stallet direkt. Var träningar på banan så fick vänta med ridningen lite, fick helt enkelt pyssla med Sami ordentligt. Red igenom henne ordentligt idag, massa dressyrarbete och lydnadsarbete. Jobbade med att flytta undan för skänkeln så som öppna, sluta, skänkelvikningar och bakdelsvändningar, hon var superduktig! Sedan blev det mycket länga-korta i galoppen, gå in på liten 10m volt, runda och korta sedan ut på rakt spår och öka. Det enda som var lite sådär var galoppombyterna hon blev lite väl på i dom men dom sista var riktigt bra! Känner mig sjukt taggad inför tävlingen, ska blir riktigt kul för hon känns så himla fräsch! Imorgon blir det VRF och hoppträning, känns bra att träna på VRFs bana eftersom RRK har liknande storleksmässigt osv :) Resten av dagen blir det redigera lite bilder sen ska jag faktiskt lägga mig tidigt!

pussss tess

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Så fin din nya häst är :)

2009-06-16 @ 14:19:07
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback