27 juni 2009

Min kärlek .

Hade en helt fantastisk dag igår! Var min enda lediga dag denna vecka så låg ute i solen och stekte från 9-16. Dock var jag riktigt dum och glömde smörja in mig så ni kan ju gissa hur mycket jag brände mig! Aj aj på kroppen och röd som en kräfta, riktigt dumt, men man lär sig av sina misstag! På kvällen åkte jag till Marcus som skulle laga mat och fixa en trevlig kväll för oss två, han lyckades vill jag lova! Tror nog att jag, utan tvekan, har världens gulligaste pojkvän! Han hade gjort så fint och lagade god mat och fixade goda drinkar. Satt uppe till typ tolv och bara pratade om allting, jag kan verkligen skratta mig lycklig som har honom, förstår inte vilken tur jag haft! :)



Åkte från min sötnos tidigt imorse, jobb på Outleten väntade. Gick helt okej idag, lite långtråkigt men sålde bra! Fått in lite nya jeans och underkläder som ska ut i butiken imorgon. Nu är jag inte ledig förns på onsdag igen så hoppas att det regnar fram tills dess hihi naevars. Hästarna har vi släppt på bete nu så dom går uppe i stora sommarhagen på VRF, lagom bra för Samantha kan jag väl tycka som redan är supertjock! Så måste försöka hålla igång henne varje dag nu annars kommer hon rulla fram, eller åtminstone riva alla hinder med magen hihi. Blir lite mat och fix innan jag åker ut ikväll, markarbete står på schemat idag! :)

Jag har tröttnat på att blogga, funderar på att lägga ner. Tappar både läsare och kommentarer och det känns inte som att jag har någonting att blogga om längre, blir typ samma tråkiga gamla vardag hela tiden.. Snart - Falsterbo!

pusss tess

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nej, du får ju inte sluta blogga :O Jag följer den slaviskt ;) :D

2009-06-27 @ 17:45:32
Postat av: jennie

nej inte lägga ner min favvo blogg! du blir jag lissen i ögat.

2009-06-27 @ 17:54:14
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Petra

nej du får inte sluta blogga! jag läser varje dag.



skulle vilja läsa lite mer om hestarna :D

2009-06-27 @ 19:44:25
Postat av: m

blir ju tårögd när jag läser hur glad du e med han :D hihi! e de någon som förtjänar min bror så e det du, hoppas alla förstår hur avundssjuka dem ska va;) <3

o föresten sluta INTE blogga :O

2009-06-27 @ 21:18:00
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Becca

att man tappar läsare och kommentarer beror nog lte på väder och så folk sitter ju inte så mycket vid datan nu. jag har oxå tappat massor.



nya underkläder?!till tjejer då eller?Måste ner o kika :-)

Ha de gött



puss Becca

2009-06-28 @ 20:21:50
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Anna

sluta inte blogga! älskar din blogg och att läsa om alla fina hästar! :)

2009-07-07 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback