27 maj 2009

Bilbesiktning.
Jag känner mig oerhört stolt och duktig idag! Jag har nämligen besiktigat bilen för första gången haha den var dessutom felfri, dvs inga fel eller problem någonstans, how great! I övrigt så händer absolut ingenting idag.. Mamma har åkt på klassresa med hennes sexor och är borta tills imorgon, pappa jobbar och kommer inte hem förns inatt vilket betyder att det bara är jag och Teddie i huset denna dag. Vet inte vad vi ska hitta på idag, sjukt blåsigt och tråkigt väder ute så kan inte sitta ute, njuta och få lite färg på kroppen heller.. Dessutom har jag redan kört mina 45min på wii fit.. Jag suger btw på snowboard, riktigt deprimerande! Dock var jag en riktig hejare på yoga, de visste jag inte haha, jag är kär i mitt nya lilla hemma gym ;)

Nahepp.. Sätter mig väl och glor runt på lite hästannonser ett tag nu då, kanske fixar mig en smootie och försöker få tiden att gå helt enkelt! Skulle gärna gått en runda på stan idag med tanke på att lönen har rullat in, men kan inte lämna Teddie ensam så nää, underhåller mig på annat sätt och sparar pengarna.. iaf i några dagar till!

puuss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva hur du gör din smootie? :)

2009-05-27 @ 18:35:21
Postat av: ellenor

Fin blogg du har =)

2009-05-27 @ 19:53:01
URL: http://jumprider.blogg.se/
Postat av: Emelie

hittar du några fina hästar ? :)

2009-05-27 @ 23:05:48
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: Mathilda Andersson

vad är wii fit för något (A) ?

2009-05-29 @ 08:20:16
Postat av: sofi

Jag kör också min fysträning via Wii fit, slalom är jag grym på!



Yogan är svår, för jag är så stel...

2009-05-30 @ 14:36:16
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback