6 maj 2009

Sunnybanan .

Duktiga jag var uppe skapligt imorse! Var välbehövligt efter några dagar av lathet hihi hade utsläppet i stallet, passade på att borsta och pussa lite på Sunnybananen, surbullen :) Tycker de är så tråkigt när fina hästar inte får vara friska! Skulle släppa hästarna på gräset idag, de gillade bananen, som hon sprang, trodde faktiskt hon skulle springa rakt igenom tråden ett tag haha hjälpte Kerstin med hennes två åringar idag också. Hängde på den ena, supersnäll gjorde absolut ingenting, så den ska ja försöka sitta på imorgon. Den andra tvååringen var lite värre, blev att bara trycka lite på sadeln och hänga löst, så imorgon skulle vi försöka hänga lite extra på den, kanske sitta på den i nästa vecka om den lugnat sig. Längtar så galet mycket till besiktingen av Q! Fast ändå inte, tänk om hon inte går igenom, med min tur i hästvärlden så skulle de inte förvåna mig ett dugg om hon inte gick igenom ...



Nä, nu måste jag ut med voffi en sväng innan det är dags för städning och lunch!
Puss tess

Kommentarer
Postat av: jennie

är det sunny? gud jag kände inte igen henne.

2009-05-06 @ 12:48:05
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: anna

såldes hon eller , vad har hänt med henne man har inte hört så mycket om henne ! :)

2009-05-06 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback