26 maj 2009

Lägenhets-kärlek.
Har ni pysslat med denna tisdag då? Jag själv var på besök hos världens bästa Bilinda i förmiddags. Älskar hennes och Victors lägenhet! DEN vill jag ha när dom flyttar sen hihi, en perfekt söt liten etta med kök nära stan och billig hyra, så perfekt! Blev så himla sugen på att flytta hemifrån när jag fick vara en stund i den lägenheten, jag vill också bli vuxen ;) hihi Hade iallafall en supertrevlig förmiddag tillsammans Billa, hann faktiskt med en rundtur på stan också, såg alldeles för mycket som lilla jag skulle vilja ha, men som min plånbok inte klarar av.. Bajs!

Har hunnit med att sitta i solen en stund idag också, älskar detta underbara väder, kan ju inte göra annat än le! Men nu blir det lite wii fit innan personal möte ikväll på Outlet, måste ju komma i form så 30min wii fit varje dag är de nya haha, förhoppningsvis får jag träffa Marcus sen också :) Nä, nu har jag inte tid med mer bloggande, dessutom har jag ingenting roligt att blogga om så.. bye bye!

 
pusss tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback