Mans Santiniqe

Har inte uppdaterat på ett tag nu, men det har varit jobbigt som det är.

I onsdags fick min älskade Sunny somna in. Veterinär kunde konstatera att det inte finns någonting att göra med henne, hon svarar inte på några behandlingar och kommer inte hålla för avel, dessutom har hon så pass ont att sälja henne som sällskapshäst skulle bara plåga henne, därifrån fattades ett beslut. Det känns förjävligt, aldrig någonsin skulle jag kunna tro detta! Älskade fina lilla häst, förlåt mig.. :'(

Tack för det här fina året, för ja, ett år tillsammans fick vi.. Du har lärt mig så oerhört mycket, du har gett mig glädje under en svår tid. Jag kommer minnas dig med glädje, känner mig hemskt som tar dig ifrån ett liv här, men att få höra hur ont du har och hur plågsamt du skulle ha de levande kändes det inte humant att låta dig plågas, för min skull, för att jag skulle slippa de här.. Nu får du istället beta fridfullt, tillsammans med din bästa vän..

Älskar dig prinsessan, I'll remember you my friend <3
Mans Santiniqe
2002-06-12  -  2009-05-20
Vila i frid


Kommentarer
Postat av: Martina

R.I.P Sunny!

Ps. ikväll är det röj du xp ds.

2009-05-22 @ 11:33:13
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh usch :(

Vet hur det känns, vet inte vad jag ska skriva. Jag tycker synd om dig.

2009-05-22 @ 11:59:08
URL: http://slevins.blogg.se/
Postat av: Carro

Tess, du har ett hjärta av guld. Klart hjärtat bränner och tårarna rinner för att du fick ta ett sånt beslut. Men du tänkte på hennes bästa, det är så en riktig vän är. Som inte håller kvar dom för sin egna skull. Hon har det bra nu på trappalandas evigt gröna ängar, friskt vatten och med solen alltid på topp.. och framför allt så är hon inte ensam. Hon har så mkt kompisar nu, helst sin bästa vän Peia och din underbaring Ginger. Du kommer alltid bära med dig era minnen genom livet. Jag vet att allt är svårt för dig just nu men du tänker på dina vänner. Evigt älskade är dom <3



Puss på dig Therese Klintestam <3

2009-05-22 @ 12:07:08
URL: http://www.bikorieneochatilasino.webs.com
Postat av: Frida

Du gjorde helt rätt, och det är starkt av dig att kunna inseé något sådant.

Hon tackar dig säkerligen och brallar runt på ängarna i glädjeyra med alla andra =)

Kanske träffar hon på min lilla Juli att busa lite med? <3

Hoppas lyckan vänder för dig snart..

2009-05-22 @ 12:52:47
URL: http://www.fridakarlbom.info.se
Postat av: jennie

Det är hemskt vad vissa ska plågas och alltid är det dem som har ett hjärta av guld! Du är en sann vän, som kan ta svåra beslut och verkligen inte är självisk. DU gör allt för att alla andra ska få det bra. Jag kan aldrig förstå vad du går igenom, för detta är för mig oförståbart... Men hon är aldrig ensam där uppe, hon springer nu i solskenet på dem gröna ängarna med Peia och Ginger och tänker på dig. I mina ögon är du så stark, för jag vet själv inte om jag hade klarat allt detta, att du står på benen fortfarande är ofattbart för mig. Men jag finns här för dig vännen, ifall dina ben sviker dig<3<3<3



Rest in peace kära vänner<3

2009-05-22 @ 12:54:10
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag beundrar dig enormt för hur stark du är som trots Peia kunde vara osjälvisk och stark nog att fatta ett sånt beslut, du är fantastiskt stark, och jag lovar dig att Sunny och Peia älskar dig minst lika högt som du älskar dem.



Fortsätt vara stark, du är fantastisk!<3



RIP Mans Santiniqe<3

2009-05-22 @ 13:10:39
Postat av: Tove

(skrev förra inlägget, råkade klicka på skicka lite snabbt)

2009-05-22 @ 13:11:20
Postat av: Sophia

Tycker så synd om dig! Du är stark som tar dig igenom allt det här!

2009-05-22 @ 20:56:57
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Martina (som du inte känner =p)

Usch va fruktansvärt... Det är verkligen inte rättvist här i livet. Man vet inte vad man ska säga. Försök va stark. Skickar några styrkekramar!

2009-05-23 @ 22:30:06
URL: http://martinahall.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback