20 maj 2009

Morgonträning.
Fy sablans vad jag är hurtig, heja mig, nu ska jag fortsätta såhär!
Upp klockan 07.45 imorse, ut och gå med stavarna. Dunderskönt, solen sken, bra musik spelades i öronen och jag var, tro det eller er, pigg och glad! Behövde lite motion, men får inte överanstränga mig eftersom jag äter medicin nu. Ja, för igår ringde läkaren och talade om för mig att jag fått en infektion eller ett virus på njuren som då blivit irriterad. Se där, se där! Så  nu ska jag käka tabletter tre gånger om dagen i fem dagar... suuuck

Hm, händer annars då? Blir väl lite deppigare fram mot dagen, varför får ni veta senare. Sen i eftermiddag/kväll ska jag åka till min sötnooos! :) De gör mig alltid lika glad! hihi skulle vara kul att gå ut idag med tanke på att det är röd dag imorgon.. men nja, ja ska ju upp och jobba imorgon så blir nog inte så :( men fredag kanske!? fast ska ju iofs upp och jobba på lördagmorgonen då också.. men skitsamma! nahepp om man skulle fortsätta att vara lite hurtig då kanske och göra någonting vettigt? Aa, tror så faktiskt..


puss tess

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag vet ett sto som är efter Spender S- Artistsom är till slu tror jag! Hon är fyra eller fem år och står på Vikbolandet! Hon har inte tävlat jätte mycket men några starter har det blivit. Du kanske redan känner till henne men jag tänkte att jag kan nämna detta, är ju inte så långta att åka om du bara vill kika! Nu vet jag ju inte vad planen är för henne för tillfället men hon har varit till salu tidigare.

Är du intresserad så skicka ett mail så kan jag förmedla kontakt!! MVH Anna

2009-05-20 @ 13:31:50
Postat av: m

ja tycker fredag låter som en utmerkt dag att gå ut på;) hihi

2009-05-20 @ 20:13:36
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Du är verkligen värd en fin häst nu! Hoppas att hästletandet till slut leder till någonting riktigt bra till rätt pris! Lycka till

2009-05-20 @ 20:17:47
URL: http://nogg.se/AmandaG

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback