25 maj 2009

wii fit, nya gymmet?
Det har varit en underbar helg! :)
I fredags blev det en sväng till Media Markt för mig och mammsen, köpte en TV till moster och ett wii fit till oss själva ;) Nu jäklar ska vi komma iform, utan gymkort! Sedan blev det storstädning av rummet för snart kommer nya älskade sängen, tjhooo! Sedan var jag jätte hurtig och rullade chokladbollar, inte lika bra att äta upp hälften dock! Sedan bar det iväg till Melinda och en lugn variant av förfest, sjukt kul hade vi tjejor iallafall, som sedan mötte upp världens bästa grabbar på Hugo. Blev kanske lite väl mycket där ett tag, men jag har fantastiska människor runt om mig, så tack!



Lördagen bjöd på uppgång strax innan 08.00, full rulle ut till Åby och NHPS och DUS teoritävling, Vi i stallet för barn. Gick superbra och vi är som vanligt bäst när de gäller lyckliga pristagare! Toppenbra som sagt, dock mådde väl inte huvudet lika bra hihi träffade Martina och Karin som gjorde min dag lite bättre iallafall tack vare sällskapet! Dock var vädret inget vidare och med tanke på huvudvärken åkte jag tidigt upp till gull och väckte honom, buus! Blev en riktigt seg lördag, var helt slut! Sötkorv åkte och jobbade och jag åkte hem och myste med världens bästa mamma och pappa :)

Söndagen bjöds på wii spel, shit så kul wii fit är! Helt klart det bästa köpet på länge :D Helt galet, höll på i timmar innan ja blev för trött o seg hihi ville åka upp till Åby och kolla tävlingarna, men nae. Blev bara mer sugen på häst och tävling så orkade inte ens tänka på de utan höll mig till wii spel och gullet ;p

Idag har det varit världens segaste dag! Mådde inget bra imorse när ja och gull vaknade, usch usch. Så idag blev det en riktigt segar degar dag! Har legat och tittat på TV nästan hela dagen, sovit om vart annat och bara varit helt enkelt.. Jag måste bara säga att jag har nog världens bästa pojkvän, bara så ni vet :)

puss tess

Kommentarer
Postat av: m

lugnaste förfesten nånsin tror jag nog :P hihi men mys iaf :) <3

2009-05-25 @ 21:21:11
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: jennie

tänk om man bara kunde göra så ;) ja för det första hade fördelen varit en pojkvän ;D haha men oxå slippa alla måsten... låter skönt!

2009-05-25 @ 21:43:25
URL: http://ccarlijo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta samantha så jag slipper henne (A) synd att hon inte är lite mer riden eller att vrf kunde ha legat nån vecka senare annars kunde du ju ha tävlat henne där, men vet inte om hon är i form för det?

2009-05-25 @ 22:18:32
Postat av: Lotta

Hej Gumman...hoppas allt är bra!

Kunde inte låta bli att tipsa dig om ett nytt tillägg till wii fit som kom förra veckan:

SportsActive.html" rel="nofollow">http://www.game.se/acatalog/EASportsActive.html



det är superbra...egen tränare och grejor :-)

2009-05-25 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback