4 november 2009

Jag ser de snöar, jag ser de snöar, det var väl roligt hurraa!
Nu är det vinter, nu kan ingen säga någonting annat. För nu är det kallt och det snöar! Synd bara att den inte kommer få vara kvar, om någon timme är allting borta och vi är tillbaka till blasket och leran..

Hur som helst. Skrittade Samantha idag för första gången på nästan två veckor :D Har saknat min lilla prinsessa! Visserligen blev det bara 15min skritt i skogen, men det räckte. Visade ingen tendens till hälta iallafall, underbart. Gustav fick vila idag, blev bara borstning på honom..


Var med Klara och kollade på Lotta Björe träningarna idag, mycket inspirerande! Någon gång ska jag också vara med ;) hihi blev iallafall galet sugen på en "ordentlig" häst att träna och tävla.. men men. Nu DUS-möte!

puss tess


Kommentarer
Postat av: Pontus

Lotta är kanon att rida för. Man lär sig så mycket på bara en stund. Man är helt slut i kropp och knopp. :) Men väldigt lärorikt:)

2009-11-04 @ 18:55:04
URL: http://teamzp.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vart va det Lotta Björe-träning? :)



Rider du för VRF förresten?

2009-11-05 @ 10:31:46
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback