10 oktober 2009

uppdaterar imorgon om allt, nu är ja heeelt sluuuut!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Snygging ! Grattis till placeringen! Håller tummarna för allt smör i småland i morgon :)

2009-10-10 @ 20:00:38
Postat av: m

grattis grattis! fiin sammi:)

2009-10-10 @ 20:52:19
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad dåligt musklad bak hon är, ser ut att bli mer svankryggig för varje bild tycker jag ://

2009-10-10 @ 21:26:55
Postat av: Jolin

Verkligen kul med anonyma kommentarer...

Jag tycker hon har blivit så mycket finare sen du fick hem henne, och det syns på filmerna att du verkligen jobbar henne ordentligt och att det går åt rätt håll =) Keep the good work up!

2009-10-10 @ 22:07:36
URL: http://joolinmalmquist.blogspot.com
Postat av: hanna

mer protein hade nog inte varit fel, bukig, omusklad och sänkt rygg. tråkigt.

2009-10-10 @ 22:23:05
Postat av: Tess

men gud vad barnsliga inlägg. helt seriöst... döma en häst på en ögonblicksbild.



och ni är ju verkligen inte så anonyma som ni tror, om ni bara visste vad man kan hitta med ip-nummer.



så sluta vara avundsjuka och bara var glada för att Tess äntligen har en häst som hon trivs med och att det går bra för henne!

2009-10-11 @ 01:38:34
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Siri

Argh, vad trött man blir på alla avundsjuka barnungar som inte ens kan skriva under med eget namn!



Jag tycker Sam ser ut att ha blivit superfin, och det går ju verkligen bara framåt för er! Stort

grattis till placeringen dessutom :D

2009-10-11 @ 12:28:03
URL: http://omsiri.blogg.se/
Postat av: Carro

Kan bara hålla med Tess och Siri här över, glad för din skull vännen! Och, jag saknar dig :(

2009-10-11 @ 13:20:07
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avundsjuka kan det också kallsa :) Jättebra jobbat!

2009-10-11 @ 14:13:51
Postat av: Rebecca

Vilka experter dessa människor måste vara som kan se det på en enda ögonblicksbild. Jag måste bara påpeka att vinkeln kan lura ögat, fotot är bevisligen inte taget rakt från sidan och därmed kan bakdelen upplevas som mindre än framdelen utan att vara det i verkligheten.



Jag tycker hästen ser välmående ut.

2009-10-11 @ 14:19:12
Postat av: Hanna

Tycker med de va otroligt barnsliga kommentarer..missminner ja mig inte så har väl Sammi gått med föl? Många f.d fölsto får lite svank och bukig mage..de är ju några kilo de bär på..och inte de lättast att bara trolla bort;) Tycker Sammi ser ut och vara jättefin & må bra!!

2009-10-11 @ 14:28:59
Postat av: alexx

stått som fölmärr i 3år, konstigt om det sätter sina spår. Dessutom så har hon musklat sig massor bak sen tess fick henne. Och isåfall är väl till ooch med Garlic dåligt musklad då, och han går elitnivå dressyr utan problem... Och Ginger var riktigt rund bak när hon kom men hon hade inga muskler för det. så aoo, töntig kommentar. Då ska du få en bild av mig tess från de första gångerna hon reds efter fölningarna så kan dom ju hålla tyst.

2009-10-11 @ 16:40:17
Postat av: Elin

Nu skriver jag inte det här för att jag håller med de som kom med en negativ kritik MEN jag är så jävla LESS på alla er som skriver att man är avundsjuk på personen ifråga bara för att man kommenterar nått annat än att de skulle vara nästa stjärnpar. Det är fånigt åt bägge håll, för de kanonnfina bilderna är LIKA MKT ögonblicksbilder som de mindre fina och lurar därmed precis lika mkt. Något man kan se på filmer som läggs ut. Experter hit och experter dit säger jag bara... PUNKT.

2009-10-11 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback