3 oktober 2009

Börjar med att säga ett stort tack till Jennie! Nu kan jag nog blogga ett litet tag till hihi, får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på denna design ;) Är inte riktigt nöjd med min header, men vet inte hur jag egentligen vill ha den så det får helt enkelt se ut såhär ett tag nu.


Just nu har jag dock ingenting att skriva om! Tyvärr, så de blir lite blankt här ett tag! Iallafall tills jag sätter igång hästarna ordentligt igen, sen lovar ja att uppdatera.. Ikväll blir det iallafall Ladies Night och sedan utgång, tjhooo så roligt ! Så puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Byt rubrik är ett tips..... väldigt pretentiös rubrik, den passar INTE. Bara ett tips : )

2009-10-04 @ 09:58:23
Postat av: maja

Du måste ju ha en bild på gustav i headern! :)

2009-10-04 @ 20:59:38
Postat av: Sofia Boström

super snyggt :D

2009-10-04 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback