24 september 2009

Idag känner jag mig lat, extremt lat och uttråkad! Stallet på förmiddagen som vanligt, släppte ut kusarna och fixade iordning allting. Skrittade ut en sväng på Samantha som var superpigg idag! Förstår inte hur hon kunde vara de, för jag har ju dragit ner på havren till henne.. Måste varit blåsten! Tränade Gustav på banan, skulle ha tränat galoppfattningar men han var så sjuukt överpigg så det blev massa galopp och trötta ut kusen och sedan jogga honom lite i låg form, jättefin på slutet! Men nu måste vi komma igång med dressyrträningar. Vill ha en dressyrsadel ..


Under eftermiddagen har jag inte gjort ett jävla piss! Bara latat mig som en tjock gris! Gjort massa onyttiga saker också som typ ätit upp en hel skål med vindruvor (okej inte jätte onyttigt) och beställt massa saker från internet. Sjukt tokigt av mig eftersom jag inte sålt de ja ska för att kunna köpa de ja köpt *oops* men de löser sig nog! Tar kort på de som ska säljas imorgon och på lördag så får ni hålla utkik i bloggen ifall ni skulle vara intresserade av någonting! :) Nu ska jah sitta här, titta på TV och äta chips (fortsätter på de onyttiga spåret) och bara vänta på att klockan blir tio så jag får åka till min älskade :D

puss tess


Kommentarer
Postat av: Emelie Persson

Är de hästsaker du ska sälja?

2009-09-24 @ 23:01:33
URL: http://equilis.blogg.se/
Postat av: Yvette

Jag har en dressyr sadel som ska säljas. 16" svart dressyr, vid 32a i bom. :)

2009-09-25 @ 11:14:53
URL: http://vt.blogg.se/
Postat av: malin

jag ska sälja min dressyrsadel:P svart 17", kieffer:P

2009-09-26 @ 08:21:23
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback