7 september 2009

Fantastisk helg .

Vilken underbar helg jag har haft, tack alla som medverkade, ni är fantastiska! <3

I torsdags firades jag av familjen med frukost på sängen, god mat och glada miner. Marcus dök upp på kvällen också och jag blir bara lyckligare för varje dag med den grabben. Han gör mig så lycklig!

I fredags dök älskade släkten upp. Och visst är det så att släkten är värst och ganska pinsam, men ändå älskar man dom lika mycket för det! Hämtade ju upp världens bästa skåning på stationen också, Jennie! Blev kräftskiva framåt kvällen med massa roliga historier, sång, dans och kareokee. Jag hade hysteriskt roligt, trots att det inte blev en ända droppe sprit för min del då jag var tvungen att ställa upp som chaufför. Fick jättefina presenter också som kommer bli så fina i min framtida lägenhet hihi

I lördags var det dags för min 20års fest. Var galet stressad hela dagen och hade otrolig ångest. Var nog sista gången jag hade fest hihi Gjorde faktiskt debut på systemet också, inte illa! Folket dök upp runt 17-tiden, Marcus hade fixat välkomstdrink som var supergod och jag bjöd på (köpt) tårta hihi, alldeles för lat för att baka ja! Hade iallafall en toppenkväll och det var så kul att se så pass många gamla ansikten igen. Tror dom flesta var nöjda med kvällen, lite tråkigt att alla valde att åka hem tidigt bara, mamma som hade fixat frukost och allt ifall någon skulle sova över. Men som sagt, en toppenkväll iallafall, tack alla ni som kom och gjorde de till en minnesvärd kväll! Och tack för alla suuuperfina presenter och blommor, all kärlek till er!

Söndagen tillbringades mest i sängen hihi. Jag och Jennie var i stallet på "förmiddagen" och red hästarna, sen var hon tvungen att sätta sig på tåget och åka tillbaka till Skåne. Men det var iallafall hur kul som helst att du kom vännen <3 Sen åkte jag till den bästa och halvsov igenom Ice Age 3 hihi, hade en skaplig huvudvärk!

Världens finaste halsband jag fick av världens finaste Marcus!
Jag är så lycklig med dig :)



puss tess


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv gumman.

Du hade gjort det fint och bra :)

2009-09-07 @ 21:25:01
URL: http://friduusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback