26 april 2010

Lite bloggning.

Tyvärr kommer det att bli väldigt lite bloggning, iallafall denna vecka. Nu är de nämligen slutspurten i all packning, på fredag flyttar vi in i vårat nya hus i Ljunga! I all denna packning ska jag dessutom hinna med jobb, massör, frisör, hovslagare, häst överlag, pojkvän och vänner. Vet inte hur jag ska hinna, har inte kommit på de riktigt än, men på något sätt löser sig även de!

Jag tänkte iallafall berätta en väldigt rolig nyhet! Det ser ut som allting löst sig nu med Gustav, som att jag hittat en lösning. Känns helt otroligt skönt, men eftersom ingenting är direkt spikat ännu vill jag inte gå ut med mer i bloggen. Men som sagt, de kommer till 90% att lösa sig! :)

Gustav har varit jättefin nu i två dagar, han har gått i pessoaselen. I den arbetar han verkligen hur bra som helst, sådär riktigt lång och låg som vi alla vill ha honom! Gick dessutom bättre än väntat, för sist jag provade pessoaselen på honom i vintras någon gång fick han ju typ panik o bara sparka som en galning. Men i lördags när jag provade igen var han jättefin! Idag blir det dock en tur i skogen, mer än så orkar jag inte. Är helt slut i kroppen, känner mig febrig och har världens huvudvärk, får se om jag pallar jobba idag!

Nu - stallet!



puss o kram tess


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att du börjar se en ljusning på problemen. Håller tummarna för att lösningen fungerar.

2010-04-26 @ 10:40:06
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

så grym bild!

2010-04-26 @ 11:01:11
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia iaa Boström

Härligt med en lösning! Nu är jag super nyfiken vad du hittat på och hoppas att du delar med dig snarast :) <3

2010-04-26 @ 11:05:16
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Klara

vad skönt att du hittat en lösning med G :) Håller tummarna på att det går i lås vad det än är :)

Lycka till med flytt!



Puss

2010-04-26 @ 14:14:14
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt att det börjar gå framåt med G! Kram

2010-04-26 @ 17:57:32
Postat av: Fille

svar: haha man kan tro de va ;) nää vi har väl lite drygt 30 hästar på gården, en hel del ägs av jessica som äger nolinge och sen så är de en del privathästar också :) men 3 st hingstar har vi på gården, 4 st med 1-åringen hihi :P

2010-04-26 @ 19:32:42
URL: http://teamcc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni flytta till nån hästgård? :)

2010-04-28 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback