16 augusti 2010

Återhämtning.

Igår blev det en väldigt lugn dag tillsammans med pojkvännen. Vi åkte in till O'lerys vid 16-tiden med hans polare och kollade på Liverpool - Arsenal och åt mat, riktigt trevligt, trots att Liverpool förlorade. Sedan åkte jag och Marcus och hyrde film, Sherlock Holmes, den var bra, åt chips och bara latade oss :) Gustav fick en välförtjänt vilodag som jag tror han uppskattade då han stod och sov i hagen nästan hela dagen. En bra återhämtningsdag helt enkelt!


Idag har jag ridit ett ganska lugnt pass på banan på Gustav. Jobbade mycket övergångar som han gjorde bra. Lite stel men jag tror det är träningsvärk. Känns ändå mycket lugnare och trevligare att rida just nu, härligt som tusan! Snart ska jag till tandläkaren (har tandläkarskräck så jag längtar inte!) sen ska jag hem till älsklingen och ta det lugnt. Imorgon väntas det jobb igen.. Måste kolla imorgon också om jag får ledigt nästa helg eller inte.


Förresten, var ju en del som skulle till Skärlunda i lördags. Hur gick det för er? Och ni som fotade, fastnade vi på någon bild? :) hihi ni får isåfall gärna maila dom till http://[email protected]

puss tess


Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Blev faktiskt oavgjort i matchen ;) hehe men i min värld förlorade ju Reds 2 poäng tyvärr



Vad fin Gurra ser ut Kul att det går framåt. Funderar på att lämna Wilja till Björn en månad i höst :)



ha det kram Linda

2010-08-17 @ 09:57:51
URL: http://magicblaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback