Färglös

Idag när jag gick igenom mitt skåp med schabrak insåg jag hur tråkig och färglös jag är! Har alltid velat köra på den diskreta och rena färgerna som passar alla hästar och ser snyggt och prydligt ut. Men fy vilken tråkig garderob jag har!

I min schabrak garderob finns;
• Brunt Equiline schabrak med babyrosa och ljusgrön passpoal.
• Brunt Anna Scarpati schabrak med babyrosa passpoal.
• Grått Anna Scarpati schabrak med grå och brun passpoal.
• Grått Equiline schabrak med babyrosa passpoal.
• Blått Anna Scarpati schabrak med vit passpoal.
• Vitt Sjöhagen Wear schabrak med guld och blå passpoal.
• Vitt Mias schabrak med guld och blå passpoal, dressyr.
• Beiget Equiline schabrak med brun och babyblå passoal.


That's it liksom, ser ni hur tråkigt det är!? Inte enda enda färgklutt typ, förutom på något kantband.. Tråkiga jag! Men nu till vintern tänkte jag bli lite mer livfull. Men behöver lite förslag från er! Har funderat på svart med någon stark färg (men svart är ju ganska tråkigt också), eller vinrött (men de är svårt att matcha), grönt (känns gammalt?) Så behöver er hjälp! Vill ha ett Equiline eller ett Anna Scarpati schabrak (gärna med matchande huva), är typ de enda jag använder som jag tycker om. Så ös på med ideér nu! :)

Några av mina tidigare ideér..

Svart med röd, orange/olivgrön/beige passpoal och Grön med ljusgrön/guld passpoal. (Anna Scarpati)


Vinrött med vit/rosa/vinröd passpoal och Svart med blå/vit/svart passpoal (Anna Scarpati)



Tacksam för alla svar och ideér! :)

Kommentarer
Postat av: A

Kolla in den här matchningen, galet snyggt! :)



http://linnskjetne.blogg.se/2010/july/munka-ljungby-tavling.html

2010-08-12 @ 21:55:55
Postat av: Jennie

jag diggar den första som faan, är lite sugen på den själv (a) behöver oxå lite färklickar!

2010-08-12 @ 22:29:05
URL: http://jenniiie.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Älskar färg, har ritkigt många schabrak med färg på.. Önskar att min dam klädde i rött men ikke ^^



Men vinrött är läckert, klarblått, Grönt om det är rätt färg. Men jag gillar eqilines gröna färg, har beställt ett grönt dressyr med vit passpoal men inte fått det än.



2010-08-13 @ 16:15:24
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback