Läsarfråga

Samantha passade dig jätte bra. Jag har följt dig sen du hade din d-ponny på bilddagboken och blogg.Men en fråga, varför köpte ni inte henne?

- Tack :) Som jag skrivit tidigare passade det inte just då att köpa henne. Pengarna fanns inte och ekonomin för två hästar fanns absolut inte. Dessutom kände jag att det inte var läge att slänga ut Gustav så hastigt på annons, för han var inte riktigt klar att säljas heller. Fick helt enkelt välja och då ville jag sattsa på Gustav, ge honom en chans. Ibland kan jag ånga mitt beslut, samtidigt som jag vet att Samantha har det fantastiskt bra hon sin nya ägare. Ibland önskar man bara att man hade bättre ekonomi och kunnat ha kvar henne. Hon fyllde på något sett den saknade platsen för Cassopeia..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback