Dag 11 - Mina syskon

Jag är minstingen i familjen Klintestam. Jag har en äldre helbror, Christian, världens absolut bästa storebror! Under vår uppväxt tillsammans var vi väldigt sällan osams, vi var nog mer bästisar faktiskt. Christian är 3 år äldre än mig och vi är nog ganska lika varandra, jag har alltid sett upp till honom. Han har väl aldrig varit speciellt hästintresserad utan tycker mest att det går fort och kostar pengar. Men han har faktiskt varit på en och annan hästtävling! Dock föredrar han fotboll som han spelar själv, eller hockey. Jag hoppas att vi alltid komma ha ett starkt band till varandra och att jag alltid får ha honom som den storebror han är. För mig är han väldigt betydelsefull!



Jag har faktiskt en halvbror också, Fredrik, från pappas tidigare förhållande. Tyvärr har jag inga starka minnen av honom från mina yngre dagar, trots att vi växte upp ihop. Eller, han var väl typ 15-16 någonting när jag föddes tror jag. Vi har kommit varandra närmre på senare tid, speciellt sen han blev tillsammans med Sofie och fick barnen Lucas och Ronja. Jag älskar dessa fantastiska ungar! Fredrik i sig är nog världens lättsammaste människa. Tillsammans med honom har man aldrig tråkigt och han kan alltid få en på bra humör. Han har varit på några hästtävlingar och provat en och annan av mina hästar och är väl inte jättenegativ. Ronja och Sofie är hästtokiga och förhoppningsvis köper dom en liten ponny snart haha Han är iallafall en fin storebror! Och tack vare honom har jag ju fått världens goaste syskonbarn! :-)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

fin header!! :)

2010-12-14 @ 22:39:45
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: malin

sv: ja det gick ganska fort. hon hamnar hos en tjej i Falköping så det är en bit bort. Men hon kommer till ett toppenhem så det känns jättebra.

2010-12-15 @ 20:24:02
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: jossan kossan :D

hej hopp!:D

Ska vi följa varandra via bloglovin?;)

2010-12-15 @ 21:33:32
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback