Dag 17 - Min favoritfödelsedag

Utan tvekan min 20års dag!
Det var bara hemmatrevligt och mysigt tillsammans med familjen, inget speciellt egentligen. Men det var min första födelsedag som jag verkligen njöt. Jag hade en underbar pojkvän som verkligen gjorde min dag! Jag var nöjd och glad med mitt liv. De enda jag beklagade mig över var att Peisan hade försvunnit.. Annars var allting perfekt. Inget överdrivet och inget som bara rann ur sanden. Hade ju en suverän 20års fest några dagar senare också med mina älskade vänner! Dessutom att få gå på systemet själv och känna sig vuxen, de är stort de ;-) Annars är inte jag så mycket för födelsedagar faktiskt..


tess firar sin 20års dag.. man kan ju undra om jag var nykter här hihi

pussis tess


Kommentarer
Postat av: Jennie

O ja minns! De var kul kul :-)

2010-12-21 @ 20:44:55
URL: http://jdressyrdagbok.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Bik bok den vänstra och H&M den högra ;)

2010-12-23 @ 14:47:01
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback