Dag 28 - Det här saknar jag

Kan ni gissa?

Världens (eller numera Trappalandas) absolut finaste, vackraste, mest underbara Cassiopeia ♥ Det finns ingenting som jag saknar så mycket som min fina häst. Kan verka löjligt för många och förståligt av andra, jag bryr mig inte om vilket. För mig var hon allt. Bandet mellan henne och mig var så stark att jag skäms över att berätta om det. Bara att stanna upp en sekund och minnas allt får mig att storgråta. Känslan av hennes varma mule emot mitt ansikte, hennes bebisliknande gnäggning som mötte mig varje dag, hennes tramsiga rädslor, hennes enorma scoop, hennes kärlek.. Tänk att man kan få ett så starkt band till ett djur, ett flyktdjur..

Det går inte en dag utan att jag minns någonting från vår tid. Det blir svårare och svårare att prata om henne utan att bryta ihop, att acceptera att hon aldrig mer kommer tillbaka. Tiden läker inte såren, det är en myt. Jag kommer alltid att älska min prinsessa och hon kommer alltid att vara min nummer ett. Jag kommer aldrig att hitta någon Cassiopeia igen, men jag tror inte ens jag vill det. För det finns bara en Cassiopeia och hon betar fridfullt på Trappalandas gröna ängar..



Älskar dig min fina ängel ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

<3

2010-12-30 @ 10:05:05
Postat av: Yasmine

Vilken fantastiskt fin bild!

2010-12-30 @ 11:43:04
URL: http://yasminesriddagbok.wordpress.com
Postat av: Tove

Det är så fruktansvärt orättvist och hemskt..! Jag kan tänka mig att det är som om jag skulle förlora min Reperis, vilket jag inte ens vågar föreställa mig för då skulle jag bryta ihop av bara tanken.

Du är så fantastiskt stark, och världen har varit så grymt orättvis mot dig :'(

<3

2010-12-30 @ 15:59:14

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback