Sylve Söderstrand

Sylve Söderstrand, som är landslagstränare för det norska hopplaget, utsågs i lördags till Årets Tränare 2009 i Norge.

På den norska Hästgalan 2010, som kan liknas vid svenska Ryttargalan, hyllar man dem som gjort fina prestationer inom ridsporten, travet och galoppen. Över 500 personer fanns på plats i lördags kväll när Hästgalan arrangerades för andra året i rad.

Sylve Söderstrand fick priset som Årets Tränare för att ha tagit hopplandslaget till stora framgångar. Det norska hopplandslaget fick också pris för Årets Prestation, för sin vinst i FEI Nations Cup.

Källa: Tidningen Ridsport


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har en fråga. kan inte du lägga upp någon bra övning som får hästen lösgjord i sidorna? jag har en lite äldre häst, som är lite stel i mellan åt eller rättare sagt i högervarvet, hon kan inte riktigt ställa i genom där, måste tilläga att jag har svårt i de varvet med... det skulle vara jätte snällt! :) och så måste jag säga, din blogg är sjukt bra man lär sig väldigt mycket och det är kul och läsa vad du gör om dagarna med gustav. toppen!

2010-02-06 @ 18:38:30
URL: http://jjessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback