Läsarfrågor

Läste att du tror sadeln ligger fel. Går ju inte att se på film egentligen men den ser ut att hamna långt bak? Men som sagt, det kan man inte avgöra på film. Vad har du för sadel nu? Om du fick välja helt fritt, vilken skulle du helst vilja ha? :)
- Nu hade jag turen att den inte låg så illa som jag trodde. Jag behövde bara lyfta upp den lite med en Mattes padd. Men du har rätt - den gled bak litegrann, blev bättre med padden. Nu har jag en Prestige Versaille. Oj, en Equipe eller Butet kanske, men de kommer aldrig att ske!


Vad är det för har för sadel nu? Ska du sälja den andra då?
- Jag har som sagt en Prestige Versaille och den kommer inte att säljas sålänge den ligger bra på G.


Ska du sälja Gustav?
- Troligtvis ja.


Varför ska du sälja honom senare?
- Jag känner att vi inte riktigt passar ihop. Dessutom är jag lite sugen på nått mer färdigt. Jag har också haft mina funderingar på om G verkligen passar som hopphäst då han är ganska tittig. Men vi får se i framtiden..


Kan du inte lägga in gammla filmer på dina gammla hästar? som ginne och dom där?
- Jag har inga gamla filmer på Ginne, inte på datorn iallafall. Kan se om jag kan försöka fixa de. Kan iallafall slänga upp lite filmer på dom andra.





Kommentarer
Postat av: Anonym

en mer färdig häst? vill du ha samantha då? :)

2010-01-11 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback