29 juli 2010

Fick gå hem från jobbet idag, pågång att bli magsjuk?
Har haft superont i magen, mått illa, känt mig febrig och yr såvar tvungen att gå hem. Klarade inte av att sitta i kassan och känna mig spyfärdig varenda gången jag öppnade munnen och skulle prata med kunden. Stannade iallafall till halv fem, länge gick det inte. Blir nog hemma imorgon om jag mår såhär. Bättre att ringa VC och kolla om jag ska komma in och ta prover eftersom jag haft ont i magen nu i flera dagar..



Hur som helst. Behöver er hjälp.
Vill ha tips på bra partymusik samt roliga party lekar!
Tipsa om allt ni kan, uppskattas mer än ni anar :)


Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Kan tipsa om powerhour!



Det går till så att man först får ladda ner just en powerhour via limewire eller liknande tjänst.. Sedan behöver man shotglas & dricka såklart!



Sen drar man igång powerhouren & det är alltså en spellista med 60 låtar, varje låt spelas i 60sek innan en röst säger "Drink a beer" & då dricker man ur shotten! Kan säga att man blir skapligt slirig av denna lek ;P haha.



Man kan givetvis dricka vad man vill men öl är ju att föredra tycker jag ;P Håller man ut hela timmen så går det åt ca 5-6 öl!

2010-07-29 @ 20:53:12
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Ulle

Hoppas du mår bättre snart! Supersnyggt träns! Vad är det för nåt?

2010-07-29 @ 21:33:46
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: julia

kelly rowland - commander

yolanda be cool - we no speak americano

2010-07-29 @ 22:10:52
URL: http://juliaolah.devote.se
Postat av: Bella

Tom Boxer-Morena

Womenazier-Benny benassi remix

Stereo love-scotty remix

2010-07-29 @ 22:40:09
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Italobrothers- Stamp on the ground

Stromae- Alors on danse

Brick and Lace- Love is wicked

Lady Gaga- Telephone

Rihanna- Pon de replay

Pitbull- Hotel room service

Pitbull- I know u want me



Sen funkar ju ALLA rihannas låtar nästan, I love them :) Hoppas de är några du gillar iaf.. Yolanda be cool är ju gryyym men såg att nån skrivit den redan.

2010-07-30 @ 07:55:49
Postat av: Annah

Vi har varandra på facebook och då kan man ju kolla vandras listor på spotify, listan "FEST" är all bra musik, en massa nytt och lite favoriter, jag heter annah karolina Ljung på fb (: har massvis med roliga lekar sparade i ett worddukoment på min andra dator, ska se om jag kan maila dig det! stor kram

2010-07-30 @ 10:02:42
Postat av: Malin

Bästa partÿlåtarna just nu är ju Sibel feat Laaze - The Fall & Basshunter - Saturday :)

2010-07-30 @ 18:37:10
URL: http://mindcooler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback